torsdag 11 februari 2010

Toppen för träningen att halvt skära tummen av sig!

Låter kanske lite konstigt?
Men sedan i måndags när jag lyckades skära mig ganska illa i tummen när jag höll på med en besvärlig gurka så har jag bara velat ta en hund i taget på promenad, eftersom jag inte vill riskera att behöva använda högerhanden för koppelhållning vid oväntade hundmöten.
Vilket har resulterat i att hundarna får separata promenader morgon och kväll med massor av kvalitetstid med mig och massor av kontakt och gå fint träning... helt perfekt!
Förutom att jag har ont i tummen då...

3 kommentarer:

  1. Stackare hoppas att tummmen blir bra snart. Men inget dåligt som har ngt gott med sig eller vad man nu säger.

    Anette & Maja

    SvaraRadera
  2. Synd på tummen, men bra träning för vovvarna! :)

    SvaraRadera
  3. Hur går det med tummen och handen? Frisk nog för lite träning ikväll?

    Jag skickade länk om specialerbjudande på handsfee-bälte till dig på mejlen :)
    Ha det bra! /helena

    SvaraRadera