fredag 5 november 2010

Träning

Igår var jag på klubben och tränade mina busar och jag är så glad för deras engagemang och fart det är härligt att se dem jobba!
Men det kommer ta tid att få någon presition i våra försök på LK2 momenten.
Max jobbar mest för att jag ska kasta bollen till honom och försöker att ta genvägar för att få mig att göra det. Så här måste jag tänka igenom hur jag gå till väga för att dela momenten i rätt bitar för honom.
Mio hon försöker istället själa belöningen genom att göra fel, men hon älskar ju mat så jag ska byta till godisskål med lock som jag fick tips av Eva Marie om, så att hon kan få misslyckas utan att få belöning - bollen tar hon ju bara och tar apporteringen som belöning.

Max ska debutera i LK2 på klubbmästerskapet och det känns väl lite tidigt men kul att få lite kommentarer. Han har fortfarande inte förstått att stanna på inkallning och även resterande moment är något svajiga inklusive fotgåendet. Så igår när jag tränade fick jag nöja mig utan att ha tränat varken fotgående eller platsliggning eftersom jag tränat alla andra moment...trots att det egentligen är dem jag vill ha säkrast. Ska erkänna att jag faktiskt glömde bort dem annars kunde jag ju tagit dem först :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar