fredag 13 november 2009

Mio blir två år

I morgon fyller Mio två år och jag hade tänkt att vi skulle på apporteringsträning men nu blir det först på söndag, så då har jag ingen riktig födelsedagspresent till henne. Får kolla hur länge djuraffären är öppen på lördag och åka och köpa någon leksak och ett stort ben, även om hon ändå får dela med Max...

Försökte mig på att försöka vara avslappnad och tänka possitivt vid hundmöten, så som hon sa på föreläsningen i onsdags. Men jag tror inte Max märkte mig alls! Han var alldeles upptagen med att jaga bort de mötande hundarna med ilskna varnande skall...
Funderar på att åka ner till centrum med min best och träna fokus trots massor av störning.

1 kommentar:

  1. Vi kanske skulle åka till typ hötorget eller nåt. Drottninggatan i julrusch :)
    Dåskulle vi nog få störningsokänsliga hundar...
    hörs, helena o diwa

    SvaraRadera