lördag 30 januari 2010

Då har planeringen för våren börjat

Nu är det dags att ta nya tag och oj vad mycket pengar VaBK kommer få av mig. Man skulle kunna tro att de ordnar alla kurser bara för mig och Max, ja Mio ska få gå en kurs också Agility nybörjare om den blir av.
I vår blir det hårdträning för kelpie monstret med Tävlingslydnad, Allmän lydnad och Freestyle, så ska jag väl försöka trycka in lite vallning också. Så måste vi ju fortsätta med spårandet och vår Appellträning som varit obefintlig hela hösten förutom spårandet då.

Mio får satsa på lydnad och jaktträning samt nyheten Agility. Mitt mål är att starta henne på två B-prov på våren så då är det dags att börja träna...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag och Peace tar gärna en promenad med er!
    En kvällspromenad nu i veckan kanske?
    Säg vad som passar er.

    Och du vad ambitiös du ska vara i vår, många kurser på gång. Kul!!

    SvaraRadera
  2. Vad sägs om tisdag 19.30 innan det kommer mer snö igen?

    SvaraRadera